夜深了,是該上床入夢的,

分享~奧茲奧斯朋 - “夢想家”https://youtu.be/LCCiwPEdEpg

Gazing through the window at the world outside Wondering will Mother Earth survive Hoping that mankind will stop abusing her, sometime After all there's only just the two of us And here we are still fighting for our lives Watching all of history repeat itself, time after time I'm just a dreamer, I dream my life away I'm just a dreamer, who dreams of better days I watch the sun go down like everyone of us I'm hoping that the dawn will bring a sign A better place for those who will come after us, this time I'm just a dreamer, I dream my life away oh yeah I'm just a dreamer, who dreams of better days Your higher power maybe God or Jesus Christ It doesn't really matter much to me Without each others help there ain't no hope for us I'm living in a dream of fantasy, oh yeah yeah yeah! If only we could all just find serenity It would be nice if we could live as one When will all this anger, hate and bigotry be gone? I'm just a dreamer, I dream my life away (today) I'm just a dreamer, who dreams of better days (okay) I'm just a dreamer, who's searching for the way (today) I'm just a dreamer, dreaming my life away (oh yeah yeah yeah)

透過窗戶在世界凝視著外面想知道將地球母親生存希望,人類將停止虐待她,有時畢竟這裡只有我們兩人,並在這裡我們仍然在爭取我們的生活看所有的歷史重演,一次又一次我只是一個夢想家,我的夢想我的生命,我只是一個夢想家,更好的日子裡,我看著太陽下去就像我們每個人,我希望黎明將帶來一個標誌一個更好的地方,對於那些誰的夢想誰還會來照顧我們,這個時候我只是一個夢想家,我的夢想我的生命哦,是我只是一個夢想家,較好的日子誰的夢想你更高的功率也許上帝或耶穌基督它並不真正的問題太多我沒有對方的幫助不過是沒有希望,我們我生活在一個幻想的夢想,哦耶!如果我們能都只是找到了平靜這將是很好,如果我們能夠生活為一體的時候都將這種憤怒,仇恨和偏見消失?我只是一個夢想家,我的夢想我的生命(今天)我只是一個夢想家,較好的日子誰的夢想(好),我只是一個夢想家,誰的搜索方式(今天)我只是一個夢想家,夢想著我的生命(哦耶)

arrow
arrow
    全站熱搜

    利花 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()